Zdjęcia reklamowanej żywności pobudzają wyobraźnię konsumentów

Gdy przeglądamy reklamy dotyczące produkty żywnościowe, często zdjęcia inspirują nas do kulinarnych działań. Przeglądamy gazetki, oglądamy reklamy produktów żywnościowych, nie bardzo wiedząc, co zrobimy na niedzielny obiad. Siła reklamy może być tak duża, że po przeglądnięciu reklam podejmujemy decyzję i szukamy w sklepie reklamowanych towarów. Stylizacja żywności jest trudną sztuką, ale w handlu jest znakomitym narzędziem marketingowym. Gdy widzimy na fotografii piękne, świeże mielone mięso, w dodatku z niewielką ilością tłuszczu, a tuż obok niego już uformowane, przygotowane do smażenia kotleciki mielone, bądź pulpety polane apetycznym sosem grzybowym – już wiemy, co zrobić na obiad. Siła sugestii potrafi być bardzo duża. Podczas zakupów jesteśmy zdecydowani na kupno mięsa mielonego, oraz mamy już zaplanowany obiad, choć kilka godzin wcześniej nie mieliśmy pomysłu. Gdy oprócz mięsa mielonego, utkwiły nam w pamięci inne smakowite zdjęcia reklamowe, to znaczy, że wysiłek fotografów opłacił się. Zobacz na http://www.laundrystyling.pl/